Image hosted by Photobucket.com

Monday, July 19, 2004

4 hari lagi,betul ke ni?

Ya mmg betol! 4 hari lagi dan aku tak payah dtg ofis ni lagi! gembiralah gembiralah..sekali kang ofis baru lagi teruk mesti sedih.hah..tapi sila lihat di bawah utk polisi baru pejabat ini yang entah untuk kali ke berapa tahun ini:
 
1. Lunch rotation (aku punya 12-12.45)
2. No messaging (Novell Groupwise messaging la kot sbb logiknya Yahoo Msgr pon tak bole download. poddah)
3. Zohor prayer (2-2.30)
4. Semua lelaki kena pakai tie at all times
5. Tag nama wajib di pakai
6. Tidak boleh dtg selepas 8.30 (nanti kena tolak 1 point)
7. Prosedur MC dan leave..aku pon tak ingat yg ni.tapi prosedurnya mcm kena lalu byk sgt org aku pon dah konfius.
 
byk lagi sebenarnya.tapi aku tak ingat. tak apalah.kasi can.4 hari lagi pon kat sini. woohoo. masalah pasal company baru ni pon bole tahan jugak.takdela pening sangat.tapi takut a.bosan dan sakit bahu.
 
jom tgk kill bill2.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home