Image hosted by Photobucket.com

Wednesday, October 26, 2005

Ropol pulak

Selamat hari jadi ya ropol ropolan. Semoga bertambah hebat dan bergaya. Ropol adalah kawan saya yang mempunyai hidung yang agak kecil dan juga mempunyai reputasi pernah menampar kawannya di zaman sekolah tetapi hatinya sangat baik dan sangat cintakan haiwan terutamanya kucing. Ropol juga mempunyai seorang ibu yang menyerupai Rohana Jalil dan ibunya selalu menelefonnya setiap hari Rabu (eh releven ke ni?). Dulu masa zaman alpha di mmu, ropol suka memakai t-shirt mickey mouse tetapi semakin tua dia semakin moden dan bergaya. Kehkeh. Masa saya kena sakit gatal gatal ropol jugalah yang telah berbuat baik dan menyapu ubat di seluruh badan saya. Sungguh terharu saya dengan sikap Ropol ini. Ropol juga telah bertunang pada hari yang sama dengan saya, tetapi nampaknya dia akan kahwin dulu. Hehe. Oklah merapu je aku ni, apa apa pun selamat hari jadi ya ropol ropolan. Nanti kalau kau nampak sapa2 mandi sambil duduk atas lantai toilet panggilla aku lagi. Boleh kita ketawakan sama sama. Kehkeh.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bodo laa spam ni...berkobar aku nak tgk sape yg kasi komen... haha

terime kasih lattt... memakai baju mickey mouse tu mmg memori yg aku nak delete dlm ingatan semua org kalo la bley kan...hahahah... tapi pengalaman sapu ubat gatal tu mmg aku takleh lupee rase mcm mak mak plak...dan yg paling best tgk org mandi duduk kat lantai dan stella berhadas kecil tu mmg takleh lupe kot... kalo aku dah nyanyok pon sure aku still ingat punye...tq lalat... jom la kawin same2 pulak ...hahahaha

2:04 pm  
Anonymous Anonymous said...

kehebatan stella memang tak dapat disangkal..mcm mana aku boleh lupa nak letak memori kau bersama dia..hahaha..

2:11 pm  
Anonymous Anonymous said...

hahaha..kain basahan!ingat x sape kain basahan?!org yg sama ngn duduk kt lantai kan... kehkeh...kelakaa la ko lat. oh,aku tiada memori bersama stella. tp aku ingat baju mickey dan pooh lopol....hehe....

11:58 pm  
Blogger Suhaila Mohd Shukor said...

aku tau sapa kain basahan!!! hahahaahahaha. lat, ape kata ko enable kan la security yg ketat utk menyahkan spam2 ni.

11:16 am  
Blogger Azman Ramlie said...

AKU PUN TAU SAPA KAIN BASAHAN DI ATAS LANTAI.. KORANG ADA CITER KAT AKU.. HAHAHAHAH...AKU SAMPAI SKANG X LEH IMAGINE... isk isk isk.. kenapa kau mengembalikan memori ni kepada aku lattt

5:01 pm  
Anonymous Anonymous said...

datang ke arah ku~ jangan malu²~ datang ke arah ku~ jangan pusing dulu~ (chorus bersambung di comment intot) ya! kau mmg da bom! hahahahhaha

3:47 pm  

Post a Comment

<< Home