Image hosted by Photobucket.com

Saturday, October 08, 2005

si gemuk dari utara



dulu masa dia ajar kamera kat transtel mesti aku menguap dan teringatkan katil kat mmu. dia asyik tanya "lat, kau faham ke?" aku pon jawab ya je la sebab aku malas nak tanya walaupun sebenarnye aku tak faham sangat. masa praktikal kat transtel dia selalu kata aku notorious. haha. dan aku faham kenapa. masa atuk aku meninggal dan aku menangis teruk sangat kat transtel, dia hantar aku balik rumah dan sempat buat lawak yang bodoh masa balik walaupun time tu aku tengah menangis lagi. dulu dia ada jugak hantar aku, nor dgn ropol balik ke rumah aku naik van transtel yang buruk sampai bapak aku ingat dia perempuan sebab time tu rambut dia panjang. bila dah habis praktikal dia selalu hantar dan ambik aku bila aku nak ulang alik dari mmu pulak, tu pun sebab aku yang paksa.haha. bila aku tak tau mcm mana nak isi minyak (oh aku mmg ada masalah kat stesen minyak) masa drive kereta afni, aku suruh dia isikan. eh, tapi sampai sekarang aku pon tak sure sangat macam mana boleh bertunang dengan dia? haha.

selamat hari jadi encik burger. terima kasih di atas segala galanya. nanti jangan lupa ambik saya kat opis pukul 1 ya.

9 Comments:

Blogger Wardina said...

cik tan, future hubby ko org utara ke? utara belah mana tu? aku pon org utara gak, kot2 la ada sangkut paut dgn aku ;-p

10:04 am  
Anonymous Anonymous said...

haa takdela utara mana..taiping je.haha..aah la aku pon baru sedar dia asyik jadi driver dari dulu..haha..ha, dia tak baca blog ni, tapi aku mmg panggil dia si gemuk dari utara depan dia..kehkeh

12:21 pm  
Blogger pizli.mw said...

aku rasa sngt tak patutla perkataan si gemuk tu.. isk kau ni..

1:21 pm  
Anonymous Anonymous said...

si boroi ok tak?haha

2:10 pm  
Blogger Wardina said...

intan: "haa takdela utara mana..taiping je"
o, from taiping with love la ni. ex-gf hubby aku dulu org taiping gak. pekan taiping ni best gak, pekan lama, ala2 pekan cowboy. aku paling suke tasik kt taiping sungguh bersih & tenang.

2:11 pm  
Anonymous Anonymous said...

ermm... mmg byk kenangan di transtel. Especially mase naik van transtel gi restoran pelita... haha sungguh mengaibkan...tapi ape2pon korang mmg best...mesti byk bende aku akan cerite kat anak2 cucu aku hahaha... ok selamat jadi en. burger

9:58 am  
Anonymous Anonymous said...

hahaa salah tulis
selamat hari jadii laaa

10:00 am  
Anonymous Anonymous said...

ahaha naik van ramai2 pegi restoran pelita tu mmg lawak betol..tapi nak buat camana..transtel tu mmg ofis sarkis pon.haha.

11:02 am  
Anonymous Anonymous said...

suke ati je kutuk fiance sndiri..tulis aa si comel dr utara ke..si lelaki dr utara ke.isk isk isk.ape la..haha..ooh slamat pose lat..

2:09 pm  

Post a Comment

<< Home