Image hosted by Photobucket.com

Tuesday, November 23, 2004

njalok ngapuro semua!

mengantuknya hari ni. pagi tadi dgn rajinnya saya telah berskipping sebanyak 200 kali dgn harapan mengurangkan lemak lemak yang telah berkumpul kembali selepas puasa hari itu. malah hari ni saya telah mengambil langkah drastik dengan berpuasa 6 (sesuatu yang tidak pernah dilakukan sebelum ini!) kerja masih belom siap lagi. tak tau la bos mau marah atau tidak. biarkanlah dia ke hong kong tanpa flyer2 dan bunting2 nya.

oh sekarang memang gila main sims 2! memang best dan membuat saya berasa bersemangat untuk hidup. kadang kadang saya rasa hidup saya macam sims. disebabkan saya mengantuk sekarang saya terbayangkan yang energy level saya adalah tahap yang rendah sekarang.hahaha. mari saya ceritakan tentang keluarga sims saya. keluarga saya namanya keluarga lala..ada suami isteri nama schmoody lala (suami) dan moody lala (isteri) masa mula mula kawin si schmoody dan moody ni memang romantic la.tapi lama lama si moody jadi lesbian pulak dengan jiran sebelah bernama kak mat. hahaha.kesian schmoody. dia kantoikan moody tu tengah beromantic dengan kak mat,dan terus dia nangis.hahaha.kelaka sangat la game ni. membuat saya berasa asyik nak main je. setiap hari balik kerja tidur lambat sebab kena main sims sebelum tidur. memang penat tapi takpe, bahagia rasanya.hahaha.

oh, njalok ngapuro adalah minta maaf dalam bahasa jawa. abah saya kata njalok ngapuro sing apik apik bermaksud minta maaf banyak banyak. jadi di sini saya ingin mengucapkan selamet dino bodo dan njalok ngapuro sing apik apik untuk semua yang terbaca. jawa power!hahaha.

1 Comments:

Blogger yen4travel said...

hahaha.. tau pun main Sims 2..

8:40 pm  

Post a Comment

<< Home