Image hosted by Photobucket.com

Wednesday, August 17, 2005

I don't know that kenduri for engagement can be so depressing. Oh, Ropol mesti tahu jugak sebab dia pun akan bertunang sama hari dengan aku. Jadi di sini saya ingin mengucapkan selamat bertunang kepada Ropol dan Joe Kambing. Last nite I slept with all the 4 hantaran that I have done, and that left me with another 5 to go. Encik burger kept saying why am I so lembab in finishing those hantaran but really, I have no idea. Eh, senangla dia cakap since his sister is the one who handles all the hantaran. Yesterday when I got back from work, mak said that nyai has already bought dulang for me. She mentioned abound the dulang being plastic ke apa tah, malas nak tanya.This morning pulak abah said that Aus, Idah and Ina will probably be schooling on Saturday, Sunday and Monday so they might not be able to come to my engangement kenduri. Sedihnya. Part of the reason I decided that the kenduri is best held on school holidays is because it'll be easier for my siblings who are in boarding school to come home, tapi nampaknya disebabkan oleh jerebu dan dia orang kena ganti cuti cuti masa jerebu hari tu, tak jadi balik la kot. Siapalah agaknya bijak sangat membuat keputusan untuk ganti cuti jerebu tu waktu cuti sekolah ni. Geramnya.

And suddenly two days ago one big fat pimple decided to make an appearance on my cheek. Cantiknya mukaku. Tak tau la apa jadi nanti.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hala.. hala... besarnya perkataan kambing kau itu... aku ingin mengucapkan 'selamat bertunang'juga untuk kau dan encik burger!.. adik aku jugak terpaksa pulang ke korea hari sabtu... abg aku pun ada persekolahan di hari ahad juga.. samalah nasib kita... semangatlah membuat hantaran² itu ya! sbb aku punya pun aku suruh adik aku buatkan.. hihihi

12:58 am  
Blogger Digitalite said...

hahahahahaha...kesian intan. nih baru bertunang. nak kawin nanti hehehe... lagilah!

selamat bertunang bersama burger...jangan lupa nanti gi kenduri pizli...amik berkat

2:32 pm  
Anonymous Anonymous said...

terima kasih joe. aku pasti bersemangat! haha..terima kasih di atas ucapan selamat ya hafezh. haha..itula,aku harap2 tak sesat je pegi rumah pizli tu.kehkeh.

4:37 pm  
Blogger adiman said...

hah lu dah nak betunang ke? awat gua tatau pon.. oh sekarang gua tau.. ape-apepon selamat betunang. semoga banyak anak nanti. hhuehuehuee

5:15 pm  
Anonymous Anonymous said...

terima kasih kepada adiman, ketua darjahku semasa darjah 6 zamrud.hehe.nnt aku kawin aku jemputla semua budak kelas 6 zamrud.haha.

10:32 am  
Blogger adiman said...

ya sama-sama. saya memang ketua darjah dia masa darjah 6 zamrud dulu.

9:38 pm  

Post a Comment

<< Home