Image hosted by Photobucket.com

Friday, May 13, 2005

adakah bosan

oh aku ada satu penemuan baru untuk keringkan jerawat! balik rumah, tak payah cuci muka, menangis puas2 lepas tu tidur. bangun pagi dan jerawat terus kering! hebatkan. percuma sahaja dan tak memerlukan tenaga yang banyak.dulu kat mmu aku ada satu cara untuk nampak cerah sikit.waktu malam sebelom pegi dinner, tidur dulu dalam setengah jam ke. lepas tu bangun dan terus pegi cafe tanpa cuci muka. memang nampak putih! tapi sekejap je la. haha. walaupun tak adalah setanding penemuan isaac newton dan teori gravitinya tapi aku amat puas hati dengan penemuan-penemuan aku ni.

gossip ofis sekejap. tasya dah nak resign (maybe dah hanta surat resign pun) dan akan kerja kat ofis uncle dia. bestlah. aku yang cuba lari tak dapat dapat lari. tak apalah. aku masih stuck dengan flash aku lagi,tapi aku sungguh gembira kerana telah maju sedikit. untuk orang yang jarang buat flash dan kadang kadang takut dengan flash (dan juga flasher) aku bangga jugaklah.hahah. tapi aku tak taulah hasilnya bila orang lain tengok nanti. sebab itulah kadang kadang aku malas jadi designer. proses nak keluarkan idea mcm proses nak lahirkan anak agaknya.

baru dapat panggil dan alfisyar dan cakap dia akan balik lambat. bencilah.terus takde mood nak blog.da~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home